viernes, 20 de enero de 2012

PELS BACWATERS (I LA COSTA DE LOS MOSQUITOS)

Realment el dia 16-01-2011, no és molt comentable, ja que vaig dormir com un rei, en el palauet on estic instal.lat!! Esmorzaret i després intentar penjar les entrades que tenía pendents (però com ja és habitual nova gaire bé la connexió, i cada 2 min aquesta se'm penjava!!).
Vaig rebre un sms del Fred avisant-me que el seu tren anava amb retard i que arribaría 4h més tard del previst (per sort meva, ja que entre la dormida i els intents d'internet se'm va passar el temps VOLANT!!). Finalment va arribar el Fred, es va instal.lar a la guesthouse i vem anar a menjar algo plegats, informar-nos per anar als backwaters l'endemà,comprar alguna cerveseta pel vespre i sopar.
Al vespre vem estar de tertúlia amb les cervesetes i intercanvaint (o millor dit, gorrejant-li) un mogollón de música!!
El dia 17 vem esmorzar i vem anar directament a buscar alguna barca per anar als backwaters -per cert haig de rectificar, ja que vaig escriure que era “anar amb barca per canals dins la jungla”, i de jungla no en té res!!, sorry-. Finalment vem agafar un ferry que ens va costar 5INR (al canvi 0,07€, si si 0,07€) i vem fer un petit trajecte d'1h pels canals fins a estacionar-nos en un lloc “inconcret”. Vem comprar algunes samoses (o algo similar a les samoses) i una pinya. Vem caminar una estoneta i vem parar a dinar.
Després d'aixó vem esperar vora 1h per poder tornar a Allepey amb un altre ferry. Ens informem d'horaris per marxar d'Allepey amb bus, però ens avisen que l'endemà dia 18-01-2012, hi ha una vaga, per una disputa d'una central elèctrica amb la regió veïna de Tamil Nadu. Finalment optem per quedar-nos un dia més a Allepey, ja que les habitacions estan de conya i el poble és super tranquil!!
Anem a un ciber, estem allà vora una horeta i corrents a comprar alguna cerveseta pel vespre d'avui i de demà (ja que la botiga governamental de venda de begudes alcohòliques, estarà tancada per la vaga!!). Quan arribem hi ha una cua que tela, però de sobte tothom ens diu que passem al davant (lògicament ens ho diuen en indi,i no ho acabem de tenir clar), però em planto a la finestreta passant davant de tothom i en 5 min ja tenim les cervesetes. Sopem algo, i a la guesthouse on acabem mirant una peli de zombies que tenía el Fred i essent acribillats pels mosquits.
Avui dia 18, esmorzaret, i quan decidim anar a la platja, veiem que només són les 11h i fa una calor de por. Decidim estar-nos una estoneta a la guesthouse (aprofito per posar-me al dia amb les entrades al blog) i ja anirem més tard a la platja.
Dinem alguna cosa, agafem bus, i anem a Marari Beach. Fem uns banys, tornem a la guesthouse, passem per un ciber (miro de posar-me al dia amb les entrades i les fotos, però per variar, res no funciona), sopar i preparar equipatge per demà marxar cap a Kochi i d'allà a Monnar.