viernes, 20 de enero de 2012

“DESPERTARES” A MONNAR I LES PLANTACIONS DE TE

 El dia 19 vem fer el check out i cami de l'estació de busos, per anar a Kochin i d'allà agafar un 2on bus fins a Monnar. El 1er bus vora 1'30h, però el 2on ja en van ser 5'30h. Un cop arribats, la típica recerca de guesthouse, amb equipatge, preus, comissionistes a dojo, i a buscar-se la vida evitant els comissionistes. Un cop instal.lats, tornem al poble, sopem algo (força d'hora ja que el dinar va ser una mica “tentempie” i d'hora). Després anem a un ciber, responc mails, i començo a informar-me per tramitar el visat per anar a Myanmar (ja que en menys d'un mes el meu visat a la India s'acaba).
La opció més senzilla és anar a Bangkok (Thailandia) i allà mitjançant l'ambaixada de Myanmar es pot tramitar força ràpid.
Busco bitllets per volar cap a Bangkok, i finalment després d'un parell d'hores surto del ciber més content que un gínjol: no només tinc bitllet econòmic per volar a Bangkok, sinó que ademés tinc el bitllet d'anada i tornada a Myanmar, i també molt econòmic!!
És curiós, que unes hores abans no sabia ni com tramitar el meu visat a Myanmar, i en una estona ja tenía fins hi tot els bitllets per anar i tornar d'allà!! Vaig “despertar-me” a temps per el visat i pels bitllets.
Avui dia 20, hem decidit anar a veure les plantacions de te amb el Fred, i finalment ens hem decantat per llogar un rickshaw durant 5'30h i ens ha portat als típics llocs turístics, però ha estat la solució més ràpida, econòmica i fàcil.
Hem vist hectàries i hectàries de plantacions de te, per tota la muntanya, i un cop tornats, “berenar” alguna cosa. Ara estem a la guesthouse, cadascu amb el seu netbook, i en breu anirem al poble (que no té res ni de maco ni especial, però tothom arriba aquí per veure les plantacions de te, l'única atracció) per sopar i poca cosa més.
Per demà dia 21-01-2012 a mi m'espera un trajecte de tornada de 5'30h cap a Kochin on hi vull estar alguns dies, i d'allà, ja veurem on vaig a petar....????

No hay comentarios:

Publicar un comentario