domingo, 15 de enero de 2012

A l'altre extrem!!



Doncs aquest matí (13-01-2012) després de l'estrepitós check out de l'hotel, he anat a buscar el bus per arribar-me fins a Kanyakumari, just la banya del sud de l'India.
El que eren 2'30h de trajecte han passat a ser una mica més de 3h (“pan comido” amb les distàncies i les hores de trajecte que hi ha en aquest país!!). Per sort, només arribar m'he trobat uns guiris i els hi he preguntat si em podien recomanar algun lloc per instal.lar-me,i en 10min ja tenía habitació, ecoòmica i cèntrica!!
He agafat la càmara, i a voltar per veure aquest poble de costa.
Les platges podriem dir que no són res de l'altre món, o millor dit, no estan “preparades” pel bany...
He vist el bazaar que hi ha, i just davant del poble,dins el mar, ja he vist un altre temple i una estatua gegant.
El temple ha resultat ser un monument conmemoratiu a Vivekananda (“uno de los cruzados religiosos más importantesdel país”, segons la guia que porto, i era el lloc on meditava cap al 1892), i l'estatua gegant, és en honor a un poeta tamil (Thiruvalluvar).
He preguntat si es podia visitar (en vista dels meus èxits a Trivandrum...) i m'han dit que si.
He agafat un mini ferry, i a visitar el monument conmemoratiu. Res de l'altre món la veritat!!
Al tornar m'he deixat perdre passejant per aquí i allí, i he arribat al barri de pescadors. He fet unes fotos i m'han convidat a un acte cap a les 18h. He accceptat, he tornat cap al bazaar, menjar alguna cosa, i a les 18h ja era a lloc per “l'acte”.
La cosa era que feien una ofrena en una esglèsia, i després una missa al costat del mar en una miniesglèsia, aixó si, tota enllumenada. He passejat una mica més, i cap a la guesthouse a reposar una mica. Ara aniré a sopar i dormir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario