viernes, 20 de enero de 2012

NI POSTA NI SORTIDA



El dia 14 tenía intencions de llevar-me d'hora per veure sortir el sol pel mar, però un petit desajust en el mòvil, va fer que no em sonés l'alarma (anava un dia avançat). Quan em vaig llevar, ja no hi era a temps a veure-ho (ni en pintura!!). Aleshores vaig decidir anar a buscar el lloc per on veuría la posta, i camina que caminaràs, fins a l'altre punta del poble i una mica més, però amb l'afegit que pel camí em vaig anar trobant diferents grups de gent de religió hindú (a Kanyakumari n'està plegat, ja que hi van en “peregrinació”, per veure el monument a Vivekanda) i m'anaven demanant que els hi fes una foto. Entre la caminada i les fotos ja se'm va fer migdia. Vaig tornar cap al bazaar (a tocar de la costa) per menjar algo, i de sobte em trobo un altre temple. Pregunto per visitar-lo,i també hi puc accedir!!
Després d'aixó, ja si, menjar algo pel bazaar, i fent temps per veure la posta, però de sobte vaig veure una torre mirador, i vaig decidir que m'estalviaría la caminadeta fins a l'altre punta del poble.
Arribada l'hora de la posta, vaig a la torre, la pujo i finalment uns “magnífics” núvols no em van deixar veure res. Tornada a la guesthouse, preparar equipatge per l'endemà marxar i a sopar (peix fregit una mica picantet en un “xiringo” d'indis, i on era l'únic extranger. Estava boníssim i aixó que jo sóc molt poc peixater!!). Després vaig aprofitar per penjar un petit apunt en el blog i a dormir.
Aquest matí (15-01-2012), m'he llevat per veure la sortida de sol, i cap problema. Quan he arribat al lloc “indicat” per veure la sortida del sol, alló estava més ple que les Rambles de BCN per St. Jordi.
Tots els hindús anaven a veure la sortida davant el monument a Vivekanda. Resultat, he fet una caminadeta una mica a l'sprint per anar a un espigó que hi havia més enllà. Hi he arribat a temps, però uns “magnífics” núvols tampoc m'han deixat veure la sortida!!
He tornat a la guesthouse, fer el checkout i cap a buscar el bus per tornar a Trivandrum, i d'allà un segon bus fins a Allepey. Després de vora 8h de trajecte, ja he arribat, i gràcies a un “xivatasso” del Fred (belga del cap d'any a Diu), ja estic instal.lat en una guesthouse, que crec és la millor (i de llarg) de les que he estat fins ara!! Tinc habitació, menjador amb sofàs i butaques, balcó, lavabo privat complert i gran, TOT super net: vaja “parece mentira” el que pots arribar a pagar a vegades per un “cuchitril” i el que et pot costar a vegdes un palauet... però a “disfrutar-lo”!!!! 

No hay comentarios:

Publicar un comentario