martes, 24 de enero de 2012

TARARÍ QUE TE VI, SE ACABÓ FORT KOCHI!!




Avui és el meu últim dia a Fort Kochi (on s'està de CONYA!!) ja que demà me'n vaig cap a Calicum a unes 6h en bus des d'Ernakulam.
M'he informat dels horaris per agafar el ferry i arribar sense gaires problemes a l'estació de busos, i després ja he decidit agafar el ferry per anar a l'illa veïna de Vyppen, per anar a la platja de Cheray.
Un cop a l'altre illa, he agafat un bus que m'ha portat fins al poble de Cheray, però a 2 km de la platja en qüestió. M'he posat a caminar cap allà i quan ja portava uns minuts, un camió ha parat i m'ha portat fins a la platja!! (GRANDE!!)
Un cop a la platja m'he apalancat i la sorpresa ha sigut que al cap de 10min. ha aparegut el camioner, donant-me conversa...
Quan m'ha dit que havía d'anar a dinar, jo li he dit que anava a veure un pescador que estava tirant les reds una mica més enllà, i “apa siau”...
He estat una bona estona mirant al pescador com recollia reds i treia el peix.
Quan he tornat a apalancar-me a la platja..., sorpresa per segon cop!! El camioner (un noi de 29 anys) ja havia dinat i venía a banyar-se , i com no, ja que tenía un amic occidental, doncs ha vingut on era jo!!
En vistes de que no me´l treuría de sobre, he fet un banyito, i quan s'ha despistat un moment, ja m'he vestit, i li he dit que havía de tornar a Fort Kochi, ja que previament també havia d'agafar el bus... Ell s'ha ofert a portar-me fins al poble per agafar el bus, en 30min, però molt gentilment li he dit que no. He marxat i he pogut agafar un altre bus que ja m'ha portat fins al poble, i d'allà ja he empalmat amb el segon bus i d'allà amb el ferry.
Un cop arribat a Fort Kochi, dutxeta, pagar l'habitació d'aquests dies (per sortir demà sense entrebancs), a veure la posta de sol i fer algunes fotos de les reds de pesca xineses (típica imatge d'aquest poble). Soparet, internet ( a veure si puc solucionar algun problemilla amb el netbook) i a preparar equipatge per demà, ja que torna a tocar matinar i petita marató de bus (o busos??), i tornar a buscar lloc per dormir!!
Per cert haig de fer una correcció referent al Kathakali: és és un a disciplina artísitca teatral típica keralesa, de representació d'històries, que es representa amb gestos, mímica acompanyat de tambors, platarets i cantant(s), no propiament una obra o representació concreta, tal com vaig dir ahir a l'entrada.

No hay comentarios:

Publicar un comentario