domingo, 22 de enero de 2012

el mar, el mar...



Doncs si, tal com he titulat l'entrada ja torno a estar a la costa, i concretament a Kochi.
Aquest matí (21-01-2012) ens hem despedit amb el Fred (se'n va a Thailandia amb la nòvia) i he marxat de Munnar cap a Kochi, on he arribat després de 2 busos que sumats han resultat ser vora unes 5h de viatge.
Per variar, el trajecte no acaba quan baixes del bus o el tren, ja que aleshores has de buscar lloc per dormir ( i moltes vegades aixó és molt més pesat que el propi trajecte en bus o tren!!), i en aquest cas m'ha tocat agafar un altre bus (ara metropolità) per arribar-me a Fort Kochi, ja que el bus (de llarg recorregut) et deixa a Ernakulam (a uns 10km de distància). Però un cop arribat a Fort Kochi, he tingut la sort de trobar habitació al cap de molt poquet, i preguntant només a 2 llocs.
L'habitació està molt bé i segons la guia (a vegades les guies no són de fiar...!!) és un lloc “super popular entre los mochileros”....??
M'he instal.lat, dutxeta, fer el check inn i a donar una volteta per aquí. He estat veient les reds de pesca xineses i poca cosa més.
Ara a sopar i demà a fer el turista per aquesta petita població que fa molt bona pinta.
Per cert!! Ahir abans d'anar a sopar, vaig poder (finalment!!) connectar el meu netbook a un ciber i a més de funcionar la connexió, anava força ràpida. Vaig posar-me bastant al dia amb entrades i fotos. A veure si avui o demà o acabo d'enllestir...


No hay comentarios:

Publicar un comentario