miércoles, 1 de febrero de 2012

ENCUENTROS EN LA 3a … EDAD!!!!





Després de 2 dies seguits (inclòs el Dia de la República India,26-01,doncs avui (27-01-2012) i per tercer dia consecutiu, m'he tornat a moure, i aquest cop cap a Goa, per intentar fer uns dies de relax i platgeta, que ja en tinc moltes ganes, després de la punxada de Wayanad.
M'he llevat d'hora per anar a l'estació de tren i que em validessin el bitllet, i cosa rara, no he tingut cap problema!!
Un cop al tren, no hi ha gaire cosa a explicar durant vora unes 9h de trajecte.
Arribat a Mangaon, agafo rickshaw per anar a Colva (lloc tranquil segons la guia...), i el problema per variar ha sigut trobar lloc per dormir. Finalment m'he instal.lat en una guesthouse per 600INR (al canvi uns 9€ -miro de fer els canvis de moneda segons l'últim check de quan he tret diners-), amb petita “bronca” ja que m'han obligat a agafar 2 nits i a deixar un dipòsit de 500INR més, però que al final, no se perquè, no s'ho han cobrat.
Instal.lat, cap a sopar, i semixasco, ja que aixó està a reventar de russos 3D (cartells de centre d'estètica, bars i restaurants en cirílic!!) i a petar de les típiques terrasses amb el “pianoman” de torn en plan romantiquillo per a la 3a eDat, i com no, a petar de seixantons “enamorats d'India”...
Vaig a dormir,i a veure què em plantejo demà, ja que aixó ara mateix no pita gens per mi, i estic reventat de son després de 3 dies seguits de matinals, busos,tren i moltíssimes hores de desplaçaments!! Bona nit!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario