viernes, 17 de febrero de 2012

CANVI DE PAIS


 La nit del 14 al 15 no tenía gaires hores per dormir, però a sobre, un indi que estava instal.lat al Army, i just al llit del meu costat, em va donar la nit. El seu llit tenía una pota coixa i cada cop que ell es bellugava, donava cops al terra fent força soroll. Cap a les 01'30h l'home es va despertar i finalment (suposo que tampoc podía dormir gaire bé, al igual que jo -degut al soroll del seu llit-) va decidir canviar de llit!! Finalment vaig poder dormir un parell d'horetes amb prou feines.
A les 4h, agafar taxi i cap a l'aeroport, per deixar l'India (després de vora 2'5mesos rulant per allà!!) i anar fins a Bangkok per mirar de tramitar el visat per anar a Myanmar (o Birmània).
Just arribat a Bangkok al sortir de l'avió vaig preguntar si podía veure la cabina de l'avió, i cosa raríssima (ho he preguntat moltíssimens vegades i en diferents volts) el pilot em van respondre: “yes of course!! Why not?”. Resultat, no només la vaig poder veure, sinó que em van deixar sentar al seient i fins hi tot el pilot em va demanar la meva càmara per fer-me una foto allà a dins. Estava més content que un gínjol!!
A l'aeroport, tràmits aeroportuaris i paperassa. Agafo el skyrail per acostar-me a Kaoh San Rd, i d'allà finalment agafo una mototaxi (amb motxilles incloses) per arribar-mi. M'instal.lo en una guesthouse, i cap a dinar.
Per primer cop en molts mesos, vaig poder mejar una hamburguesa “autèntica” de carn, ja que vaig anar a un Mc Donalds (volia menjar ràpid per anar a dormir una estona, no m'aguantava dret!!) que hi ha al costat de la guesthouse. 
Després de dinar, migdiada obligada (no havia dormit més de 2h la nit anterior), i finalment em vaig adormir, llevant-me a les 23h. Vaig repetir Mc Donalds i altre vegada a dormir.



No hay comentarios:

Publicar un comentario