viernes, 17 de febrero de 2012

SE ACABÓ LO QUE SE DABA (A LA INDIA)

 Doncs avui (14-02-2012)  i després de vora 2mesos i mig donant voltes i tombs per aquest mega país, m'he llevat amb la intenció de començar a preparar-me per la meva marxa de la India.
Quan he baixat al carrer a fumar el cigarro de després d'esmorzar, se'm planta un noi al davant explicant-me que estava buscant a gent extrangera, per fer d'extra en una pel.lícula de Bollywood. La meva resposta ha estat que m'agradaria col.laborar, però al marxar l'endemà ja no va haber-hi cap possibilitat.
Em vaig passar el matí preparant la motxilla, portant algo de roba a la bugadería (de tant en tant, una bona bugada és bo per rentar realment la roba!!).
Just quan em movia per anar a dinar, em vaig trobar als 2 suecs, i vem anar a dinar plegats.
Em van comentar que al vespre volien anar al teatre, ja que hi havia una funció gratuïta, i també m'hi vaig apuntar.
La tarda la vaig passar pels voltants de l'Army (Indian Gate way i voltants) passejant tranquilament fent temps, per anar al teatre al vespre.
Vem agafar el tren per anar al teatre, i un cop arribats allà (no va ser fàcil, ja que després del tren, haviem d'agafar un rickshaw, i va ser força complicat degut al mogollon de gent que en buscava!!), només quedaven 2 entrades. Els hi vaig dir que jo ja tornava cap al Army (em tocava matinar i molt!!) per sopar i dormir, però que es quedessin ells a veure la funció.
Vaig tornar tranquilament, i quan vaig anar a sopar, em vaig trobar amb més gent de l'Army en el bar.
Vem sopar plegats, i ja cap a dormir, doncs a les 04h havía d'agafar un taxi per anar a l'aeroport.


No hay comentarios:

Publicar un comentario