miércoles, 22 de febrero de 2012

FENT TEMPS...

Finalment el divendres passat, al no poder venir el Fred (per assumptes personals...), em va servir per tornar a la guesthouse on tenen connexió a internet i posar-me al dia amb el blog, ja que portava un retard considerable...
Un cop posat al dia, a dormir, i tela el que vaig dormir, ja que em vaig llevar per anar a dinar i encara era una hora prudent per dinar.
Poca cosa més a fer el dissabte 18 fins les 20h on amb teoria m'havia de tornar a trobar amb el Fred.
Van arribar les 20h, jo puntual al lloc i finalment a les 20'20h algú se'm va acostar i em va fer un petit crit i em vaig trobar amb ell. Portava la motxilla i no tenía guesthouse. Es va instal.lar a la mateixa guesthouse on estic jo. D'allà a menjar algo i a sortir una miqueta, fent varies o moltes cervesetes, fins anar a dormir.
El diumenge vaig tornar a dormir fins que el Fred em va picar la porta. Jo completament dormit vaig obrir, i apali, a activar-se ja que ell feia una o dues hores que estava actiu.
Vem anar a dinar i a caminar una miqueta pels voltants dels klohns (canals d'aigua), i fer quatre fotos. Ens vem acostar al temple de Wat Arun, algunes fotos més i quan ja tornavem caminant cap a Kaoh San, ens vem trobar un mercadillo que ens vem patejar, fins al punt que vem sopar allà tranquilament juntament amb el mogollón de thailandesos que hi havia.
Al arribar a la guesthouse, vem decidir anar a algun lloc a mirar mails, i molt a prop de la guesthouse, ja vem trobar un lloc amb wi-fi. Cerveseta, mirar mails i a dormir.
El dia d'avui (20-02-2012), m'he activat més d'hora (i més descansat), i amb el Fred voliem anar al mercat de les flors, però coses que passen no l'hem trobat i finalment hem agafat un taxi per anar als centres comercials de BKK, ja que el Fred volía mirar-se una bici. Camina que caminaràs, no hem trobat el lloc adequat, i finalment i després de menjar algo pel carrer, ens hem separat, ja que jo havia de tornar a l'ambaixada de Myanmar a recollir el passaport amb el visat.
A l'entrada de l'embaixada m'he trobat amb 5 noies de Bilbao i hem estat petant la xerrada mentre l'ambaixada encara estava tancada. Un cop a dins, 10min i JA TINC VISAT PER MYANMAR!!!! (Ràpid, fàcil i econòmic!! que n'aprenguin els indis!!)
D'allà he tornat amb ferry boat cap a la guesthouse, en un trajecte de 30 min tranquilament amb el solet i algo de fresqueta ”marina”-tot i ser riu-fins que m'he trobat amb el Fred.
Després de caminar una estoneta amunt i avall sense destí concret ,finalment hem decidit anar a mirar mails altre vegada, i després cap a sopar.
Havent sopat, caminar ja cap a la geusthouse, però amb paradeta per prendre algo abans d'anar a dormir.
La veritat, ja tinc ganes de sortir de Bangkok, ja que tinc la sensació d'estar matnat el temps tontament, sabent que en 2 dies volaré cap a Myanmar on tinc tot un país nou per descobrir!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario