viernes, 17 de febrero de 2012

RARESES o PARTICULARITATS?


 El 13 el vaig dedicar a continuar fent una mica el turista per Mumbai.
Després de l'esmorzar vaig anar amb el Daniel (suec amb el que vaig arribar al Army Salvation), cap a Victoria Station, ja que ell havia de comprar un bitllet i jo volia veure l'edifici, ja que per fora mai diries que és una estació de tren.
Vem agafar el bus, i allà ens vem plantar. Mentre  el Daniel treia el bitllet, vaig coneixer una parella de gallegs, amb qui finalment vem decidir que ens veuríem al vespre per prendre algo.
Aquests mateixos gallegs ens van dir que hi havia un “lloc curiós” per visitar a Mumbai, i després de dinar, vem agafar el tren (o metro), per plantar-nos a Mahalaxmi, on hi ha el “lloc curiós”.
Es tracte d'una petita zona on viuen i hi treballen moltes persones rentant roba, però en quantitats industrials, a ple carrer en uns “rentadors”, si més no particulars.
Vem poder fer la visita sense cap problema, parlant amb la gent, fent fotos, etc... i d'allà cap al Army.
Dutxeta abans que arribés tota la marabunta de guiris instal.lats al Army, i ja ens vem trobar amb els gallegs amb qui vem anar a fer alguna cerveseta.
Després d'aixó (ja era tard), cap a dormir.


No hay comentarios:

Publicar un comentario