viernes, 17 de febrero de 2012

ELEPHANT TOURIST



 El dia d'avui (12-02-2012) l'he començat llevant-me amb més pressa de l'habitual (a excepció dels dies de desplaçament)  per a poder esmorzar, ja que està inclòs en el preu, però marquen horaris... Després d'esmorzar i fer una mica el ronso, m'he apuntat amb un parell de suecs per anar a Elephant Island.
Hem agafat el ferry i després de vora 1h de trajecte, hem arribat allà, i hem pogut visitar les coves  amb una entrada reduida (calers directes pel que trenca les entrades).
 Tornada amb el ferry, i d'allà hem anat a veure una petita obra de teatre (ja que hi ha un festival de diferents arts escèniques i plàstiques). Passejadeta posterior pel festival del carrer, i jo ja he tornat a la guesthouse. Un cop allà m'instal.lo en el menjador, i mentre començava a escriure l'entrada del dia, he vist passar una rata  tamany XXL directe cap a la cuina!! Un noi que també l'ha vist, ha entrat a la cuina per avisar al cuiner, i  de sobte la rata (la molt put... ben amagada!!) ha sortit disparada d'aquesta, però s'ha trobat amb mi al davant!! He fet un bot per evitar-la, i la molt punyetera també ha saltat al mateix moment girant cua!! El susto que m'he emportat ha sigut poc!! Després d'aixó ja m'he mogut cap a l'habitació, per acabar d'escriure l'entrada, i preparar algunes fotos més pel blog.

No hay comentarios:

Publicar un comentario