miércoles, 1 de febrero de 2012

GO GOKARNA GO!!




El dia 29-01-2012, em llevo, faig el check out (i recuperant la fiança, que no m'havien cobrat!!), vaig a esmorzar ja amb l'equipatge, decidit a marxar cap a Pangim. Però parlant amb el cambrer del bar, em comenta que no deixa de ser una altre ciutat normal i corrent, amb tràfic, gent a tope i soroll (és la capitalde Goa). Em desmonta els plans, però de sobte mirant la info dels busos del dia abans, descobreixo que hi ha un bus que em pot acostar i molt a Gokarna!!
Me'n vaig cap a Mangalón, i al arribar em diuen que en 10min surt el bus cap a Gokarna. PERFECTE!!!!
Agafo el bus amb 5 guiris més, i després de 4'30h de viatge, finalment arribem a Gokarna.
Agafo ja informació per la propera sortida (la parada del bus està força lluny de les platges!!), i entre uns quants agafem rickshaws per anar fins a la platja d'Om.
Arribem allà, just abans de la posta de sol, i trobem lloc per dormir (unes cabanes de bambu i fulla de palmera) a tocar de la platja., i amb unes vistes ESPECTACULARS!!!!
Instal.lats, sopar i “presentar-nos” a la resta de gent que hi ha aquí, que no són pocs!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario