viernes, 17 de febrero de 2012

AMBAIXADA I CALORS...


El 16 tal com m'he llevat, he preguntat per arribar-me a l'ambaixada de Myanmar a BKK, i finalment hi he pogut arribar amb una mototaxi.
Entrar per omplir paperassa i en 30min ja estava al carrer sabent que en 3 dies ja tinc el visat per Myanmar!! He al.lucinat amb la rapidesa d'aquesta ambaixada, i encara al.lucino més si la comparo amb la de la India a Kathmandu on el 1er dia m'hi vaig tirar 4h, perque se'm ventilessin amb 10min, i l'afegit d'una segona visita al cap d'una setmana. Aquí ja m'han dit que dilluns passi a recollir el passsaport amb el visat!!
He tornat cap a la guesthouse, he portat la resta de roba a la bugadería (una part ja la portava neta desde Mumbai) i cap a dinar!!
Havent dinat volia moure'm una mica per fer el turista per BKK, però entre la calor i la humitat, he decidit anar a l'habitació a descansar, tot esperant a que “refresqui”, una mica mes tard... Però de refrescar, res de res, menys sol, però la xafogor contiua sent brutal.
Vaig anar a varis cibers per a penjar les entrades (acumulades) al blog, però si a la India a vegades et trobaves que eren una mica obtusos, aquí encara ho són més!! Després de rular i rular, finalment viag poder connectar-me en una guesthouse (on mai diries que tenen connexió a internet), i molt a prop de la meva. Tot i aixó, només vaig poder penjar algunes fotos i contestar mails.
Desprès ja vaig anar a sopar i dormir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario