viernes, 18 de enero de 2013

RELAX DE TIRETES (O AGULLETES)

El dia 16 va ser dia de descans absolut, ja que estava fet pols de pujar-baixar, caminar, parar etc pels diferents temples durant 3 dies seguits!! Em podia haver agafat algun dia entremig de les visites, ja que amb l'entrada per 3 dies, et donen 1 setmana de marge per fer les 3 visites, però jo...., totes3 visites "d'una tacada".
El 16 me'l vaig passar pràctcament a internet, on entre d'altres vaig estar mirant "programes de casa".
Feia molt de temps que no veia tele en català!! (tampoc n'he tingut gaire necessitat!!).
També vaig aprofitar al vespre per anar a fer-me un massatge a les cames, però la veritat, no el vaig disfrutar gaire, ja que el massatgista en qüestió va anar a "maxacar-me" els llocs on em feien més mal les agulletes!!!!
També vaig tenir temps per preparar algunes fotos més d'alguns dels temples, que havia vist els 3 dies anteriors.





No hay comentarios:

Publicar un comentario