domingo, 13 de enero de 2013

"MARATHON MAN"


Doncs com ja avançava ahir, avui he fet la 1ª rutilla per el recinte d'Angkor Wat!!
Pel matí havía quedat amb el Joan (el francés) per a les 10h anar cap allà, però a les 10, el tipus em diu que ha quedat amb una noia, i que també vindrà amb nosaltres, però han quedat a les 11h.
Li dic que cap problema, i cap a les 10'45h em diu que ens veiem a la guesthouse a les 11'30h. Li pregunto perquè, i em diu que la noia se'n va avui i que han quedat per fer un café.
En vistes de que el dia va passant i el francés no hi ha qui l'entengui, li dic que jo llogo bici i ja ens veurem per Angkor Wat o al vespre a la guesthouse.
Dit i fet pillo bici, paro a un super on aprofito per comprar per fer-me un bocata per dinar, i cap a Angkor Wat.
He pogut visitar 3 temples grans, i uns quants de més petits.
La càmara que feia molts dies que la tenía parada, doncs avui li he posat la directa i vinga a fotografiar temples, racons, pedres i paissatges.
El lloc és enorme!! Tu vas tranquilament per la carretera, i de sobte veus bicis o tuk-tuks a dojo parats.
Mires per aquí, mires per allà, i "templito va, templito biene".
Uns més grans, altres més petits, alguns força ben conservats, d'altres integrats, i d'altres molt destrossats.
Bicicleta amunt, bicicleta avall, camina per aquí, camina per allà, paradeta per dinar, i a continuar...
Finalmet cap a les 17'15h ja m'han avisat que començaven a tancar els temples i també ja marxava el sol, amb lo que he decidit tirar cap a casa.
Tornada la bici, cap a casa per dutxeta, una mica de relax, i cap a sopar amb el francés i amb la Miriam (una italiana amb la que vaig coincidir a Naga house -Kampot-).
Havent sopat, cap a la guesthouse per actualitzar el blog, algo de xarrera i cap a dormir.
Demà tinc la 2ª etapa de la meva "marató"..., però tinc unes ganes boges!!
aixó té una pinta TREMENDA!!!!





No hay comentarios:

Publicar un comentario