sábado, 26 de enero de 2013

LA 1ª DE 2

El dia 24, tot hi tenir l'alarma posada per no dormir-me i poder anar a fer les 2 immersions, vaig llevar-me amb temps, abans no sonés aquesta.
Cap a les 09'15h vaig juntament amb l'Elise cap al Dive Center, on aprofitem per esmorzar, ja que resulta estar inclòs amb les immersions, al igual que el dinar.
Ens provem els equips, i finalment cap a les 11h salpem.
Arribem a lloc, el briefing previ, i cap a l'aigua.
Scorpion fish
Baixem a un màxim de 15m, però la visibilitat no és gaire bona, però tot hi aixó, disfruto força.
A l'acabar l'immersió i pujar al vaixell, aprofitem per dinar, però algo no em senta bé.
Quan estem a punt de fer la 2ª immersió, no em veig amb forces, i decideixo no fer la immersió.
M'apalanco a dalt del vaixell, i aprofito per dormir una mica mentre els altres estan sota aigua.
Acabada la immersió, tornem a l'illa, i un cop allà, pregunto si és possible fer la meva 2ª immersió l'endemà. La sorpresa és majúscula quan em diuen que si!!
Torno a la guesthouse, descanso una mica, i cap a les 19'30h anem a sopar.
Havent sopat poca cosa més, però aprofito per actualitzar el blog.
Demà repeteixo activitat!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario