sábado, 26 de enero de 2013

CONTINUANT MATINANT!!

El 23 tornem a matinar, juntament amb l'Elise, ja que hem d'agafar el ferry cap a Koh Rong a les 08h, però hem d'estar al Dive Center a les 07h.
Arribem a lloc, esmorzem, i cap a les 07'30h agafem el bus que ens deixa ja al vaixell.
2h de trajecte i finalment arribem a l'illa.
Aprofitem per avisar al mateix Dive Center, però ara al de l'illa, que l'endemà farem 2 immersions i que ja les hem pagat a Shianouk Ville, i ens convoquen l'endemà a les 09'30h al Dive center.
Comencem a buscar allotjament, però l'Elise no posa les coses fàcils (és una mica especial aquesta també...!!), i quan finalment veu que tots “els seus desitjos” de bungalow amb boniques vistes, barat, amb 2 llits, lavabo i dutxa, no és assequible, baixa del burro, i finalment i després de quasi 1h de buscar, acabem trobant habitació.
A la guesthouse, l'Elise es troba un conegut amb qui finalment anem a fer snorkel plegats.
Veiem alguns peixos, alguns coralls, però no gaire cosa.
Un petit nudibranqui
Optem per caminar una mica i arribar-nos a una altre platja, però allà ja no veiem res de res.
Tornem a la guesthouse, i tarda vespre de relax, on aprofito per escriure el blog i preparar fotos.
Al vespre nit, anem a sopar, juntament amb l'amic de l'Elise, i havent sopat alguna copeta a peu de mar, i cap a dormir.
Demà tinc les 2 immersions!!