sábado, 26 de enero de 2013

ON "CONTINENT" AGAIN


Koh Rong Island
El dia 26 em llevo amb la calma, ja que he dormit forces hores, preparo equipatge, un café i em compro algo d'esmorzar pel trajecte (unes 2h).
A les 09'30h ja estic entrant al moll on hi ha el dive center, i on hem trobo a tots els instructors i divemasters dels 2 dies abans.
Tinc temps i aprofito per despedir-me de tots ells.
Despedides fetes, pujo al ferry i cap a Shianouk Ville, on finalment arribo cap a les 12'30h.
D'allà ens porten en bus fins al Dive Center de Shaonouk Ville, però pillem un embús de camions per carregar al port tremendo.
Entre pitus i flautes triguem 1h a arribar al Dive Center, i un cop allà, agafo mototaxi i cap a Otress Beach, on aconsegueixo lloc força ràpid.
Un cop instal.lat, dino una mica, algo d'internet, la posta de sol, i ara a sopar i em sembla que poca cosa més per avui.
Demà apunta a dia de platgeta, ja que la tinc a menys de 100m.

No hay comentarios:

Publicar un comentario