sábado, 12 de enero de 2013

FINIQUITO!!

Doncs passat el dia 08, va arribar el 09, i amb més o menys el mateix resultat: el passaport arriba demà.
En vistes de que la cosa s'allargava ja massa, vaig decidir apretar una mica per recuperar el passaport.
Finalment em confirmen i reconfirmem que el meu passaport està a punt amb l'extensió de visat, i que arribarà demà al vespre.
Decideixo continuar amb la mateixa tònica d'aquestes últimes setmanes aquí (és a dir poca activitat i molt de descans), esperant que em tornin el passaport i poder marxar.
El dia 09 el passo com qualsevol altre dia a Gana house, però al vespre ens ajuntem uns quants per celebrar l'aniversari de la Kelly ( una de les que treballa a la guesthouse).

Alguns durant l'aniversari de la Kelly
I arribat el dia 10, continua tot igual fins que a mitja tarda-vespre finalment arriba el meu passaport!!!!
Me'l vaig mirar de dalt a baix i repetides vegades, i ja vaig comprar bitllet de bus per l'endemà al matí anar cap a Siam Reap per anar a visitar Angkor Wat.
De concertillo en un bar de Kampot

No hay comentarios:

Publicar un comentario