sábado, 12 de enero de 2013

DE RUTA AGAIN!!!!

El dia 11 em toca matinar (cosa que feia mooooolts dies que no feia), ja que el bus em recull a les 07'30h.
Tot i ser 1ª hora del matí (i que habitualment la majoría dels que estavem allà no rondavem quasi mai a aquestes hores...), em vaig trobar amb una petita sorpresa de despedida, i es van llevar uns 3 o 4 per despedir-se de mi, i una de les cuineres ja em tenía preparat el café (carregadet i amb un gustet final de cacau o xocolata, boníiiiiiiiissim!!).
Feta la despedida, reemprenc la marxa altre vegada.
M'esperaven unes 3'30h fins a Phnom Pen, més 1'30h d'espera, i un segon bus per 6'45h (volia moure'm? doncs toma mogudeta!!!!).
Quan ja estavem arribant a Siam Reap, l'autocar va tenir una punxada d'aquelles històriques (per tal com va quedar un dels pneumàtics!!) amb el millor resultat possible: va frenar el bus, cap accidentat, i al cap de 45min, ja tornavem a estar de ruta.
Amb totes aquestes hores de bus no vaig tenir temps per "avorrir-me gaire" (en principi), ja que ens van passar 3 pelis, i a sobre teniem wi-fi al bus. Però no tot és com ho pinto, i ens van passar 3 pelis que no valien gaire (per mi!!) i el wi-fi anava quan volía, per tant.....
Arribat a Siam Reap, puc llegir un missatge que m'envia l'Ed, dient-me que vagi a una guesthouse i que ens trobarem allà. Ho vaig trobar genial!!!! (amb l'Ed portem quasi 6 setmanes viatjant junts, i cada cop que ens hem desplaçat, mai hem anat a l'hora, sempre arriba un abans que l'altre, i aquest s'ha de currar el buscar lloc per dormir, lo qual és tremendament comodíssim pel que arriba tard. I en aquest cas, era jo el "comodon").
Pillo tuk-tuk fins a la guesthouse, i no coneixen a cap Ed ni els altres 2 (Miriam i Lorence), que també anaven amb ell i que jo també coneixía.
Finalment i després de qusi 20min mirant el llibre de registres de la guesthouse (jo!! els de la guesthouse van passar absolutament de mi), demano per instal.lar-me allà (pensant que ja els trobaré en algun moment), i em diuen que no tenen habitació. Després em diuen que hi ha una altre guesthouse amb el mateix nom. Després que no té el mateix nom però que és del mateix propietari...
Tot plegat, va ser un "pal", i sobretot quan vas cansat després de moltes hores de bus.
Agafo el tuk-tuk altre vegada i cap a buscar guesthouse.... Finalment i després de visitar 6 guesthouse i estar més d'1h donant voltes preguntant i mirant, trobo lloc per instal.lar-me.
M'instal.lo i li envio un mail a l'Ed, que em contesta al moment, i finalment aconsegueixo que em passin a recollir per la guesthouse per anar a sopar plegats.
Sopem, i havent sopat ens arribem a la guesthouse on estaven instal.lats. Saludo als meus "amics" de recepció i ja posats..., els hi presento a 3 dels seus hostes. Pugem a la seva habitació, m'aconsellen alguns temples per visitar a Angkor Wat i ja ens despedim, ja que l'Ed marxa aquesta mateixa nit, el Lorence demà de matinda, i la Miriam demà passat.
Torno cap a casa, coincideixo amb un mallorquí i un francés, algo de xarrera i jo ja vaig anar a dormir, mentre que els altres 2 se'n van anar a prendre algo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario