sábado, 26 de enero de 2013

LA 2ª DE 2

Doncs tal com em van dir el dia abans al Dive center, vaig aparèixer a allà cap a les 10h. Preparem l'equip i a les 11h salpem.
Per sort just abans de salpar, el Felipe (un instructor de Madrid que treballa a allà) em recomana que em reservi per la segona immersió del dia, ja que la primera no és tant xula.
Li faig cas, i al arribar al lloc de la 1ª immersió del dia, comento que em reservo per la 2ª (ja que només em quedava una única immersió), i em diuen que si vull puc fer snorkel.
Aprofito el temita, i cap a l'aigua!!!!
No molt espectacular però xulo per anar fent temps.
Acabada la 1ª immersió aprofitem per dinar algo, i ja ens desplacem cap a la 2ª immersió.
Estem vora uns 50min sota aigua, amb la grata sorpresa de veure alguns nudibranquis, alguns coralls tous, esponges i fins hi tot un petit tauronet (impossible de fotografiar!!) que vaig indicar jo mateix a tota la resta del grup.
Acabada la 2ª immersió i al sortir de l'aigua, em vaig trobar perfecte, i em vaig treure una mica la mala espina del dia anterior.
Detall d'esponges i coralls tous
Arribats a l'illa altre vegada, aprofito per utilitzar el wi-fi del dive center per mirar correus molt ràpidament, i cap a dutxar-me i sopar.
Sopo amb la canadenca i les seves amigues holandesa i alemanya, que avui han fet la seva primera immersió.
Acabat el sopar algo de tertúlia tot prenent algo i cap a dormir.
Demà agafo ferry cap a Shianouk Ville per mirar d'arribar-me a Otress Beach.
 
Alguns nudibranquis






No hay comentarios:

Publicar un comentario