sábado, 26 de enero de 2013

ON THE RIVER

El dia 19 estic a a peu del carrer a les 06'30h , perque em recullin i que em portin fins a la barca, amb la que haig de fer vora unes 8h de trajecte riu avall, per arribar a Battambang.
Passem molts poblats “flotants” (cases elevades per quan és època de pluges no se'ls hi inundin aquestes), i molt pobres.
Meandre a l'esquerra,meandre a la dreta, tira recte avall ara que és ample i vigila quan sigui més estret: 8 horetes riu avall ,que em van recordar una mica (però ni punt de comparació!!) a la baixada de Muang Ngoi a Luang Prabang a Laos.
Arribat a Battambang, em trobo amb la desagradable sorpresa que quasi tot està ple, però finalment i després de m'es d'1h de buscar i caminar, trobo lloc.
M'instal.lo, i quan estic fent el check-inn, arriba un tuk-tuk amb una parella que també acaba instal.lant-se allà. I ja de rebot... el tuk-tukero que els ha portat ens ven la peli per demà fer un tour pels voltants de Battambang.
Quedem amb ell a les 09h del matí, i aleshores ens presentem: l'Anka (alemanya) i l'Oils (anglès).
Pujo a l'habitació i em quedo fregit al llit fins vora les 21h.
M'activo ràpidament per anar a sopar algo (aquí a les 22h ja és molt dificil sopar!!), i havent sopat torno a l'habitació, i continuo dormint.


No hay comentarios:

Publicar un comentario