jueves, 21 de febrero de 2013

ME CAGO EN LA VISA QUE LOS PARIÓ!!!!

El dia 18 a mi em toca matinar ja que haig d'anar a Nathon (a l'altre costat de l'illa) per mirar de renovar el meu visat que em caducava l'endemà.
El Bernat i la Superàvia es van quedar dormint a l'habitació.
Jo em vaig arribar a Nathon, on després dels tràmits burocràtics de rigor, vaig aconseguir la meva extensió de visat, però que em va costar una pasta, i només per 7 dies.
Feta l'extensió, torno cap a Chaweng, on a l'arribar em trobo amb la sorpresa que el Bernat i la Superàvia s'han deixat la porta de l'habitació sense tancar, i per sort nostre sense cap conseqüència.
Aprofito per posar-me banyador i anar a buscar-los a la platja.
Ens estem una estona allà, i després ja anem cap a dinar.
Havent dinat, i també per variar, algo de relax, i a mitja tarda tornem a l'agència de viatges, on la nostra amiga ens diu que ens ha pogut aconseguir bitllets de tren per demà poder tornar cap a Bangkok.
Paguem el que li debem a la senyora,i ja ens despedim d'ella donant-li les gràcies per totes les atencions que s'ha pres amb nosaltres. Fet aixó, anem a mirar botiguetes tot fent temps abans d'anar a sopar.
I aquest cop decidim repetir sopar en el restaurant-menjador thai, i avisant previament a la familia per si ens volen veure per internet.
Mentre estem sopant rebem alguns missatges de la familia dient-nos que ens estan veient. Fem alguna conya a la càmara, amb la sorpresa dels nostres veïns de taula que no acaben d'entendre que estem fent.
Havent sopat, el de cada vespre: la Superàvia a dormir i el Bernat i jo a prendre algo.
Demà ens toca tornar cap a Bangkok.
El Bernat i la Superàvia esperant el sopar

La cuina del restaurant menjador thai

La webcam per on ens podien veure mentre sopavem

No hay comentarios:

Publicar un comentario