jueves, 21 de febrero de 2013

Boat trip around islands

El dia 17 ens toca matinar ja que ens recullen a les 07'30h del matí, i a les 08h ja estem al barco que ens ha de portar a fer la sortida.

Jo al veure la quantitat de gent que hi havia em vaig temer el pitjor, ja que erem "ciento y la madre", però un cop vem salpar, vem poder esmorzar en el mateix barco, i al cap de poc ja ens van deixar a la 1ª illeta, on el bernat i jo vem pujar al mirador, on vem veure una llacuna, i les muntanyes que la separaven del mar.
Baixem del mirador i encara tenim temps de fer un bany al mar cosa que el Bernat i jo agraïm, ja que hem suat lo nostre.
Un dels guies del barco és italià (Renato), i acabem parlant amb ell una estona, i no acabem sent amics, però es porta divinament amb nosaltres, i li dedica una especial atenció a la Superàvia, cuidant-la cada cop que haviem d'agafar la barca per anar cap a les illetes o tornant d'aquestes.
1ª illa on ens van deixar
Amb aquesta atenció, alguns membres de la tripulació ja van rebatejar a la Superàvia com a La Madame, i la veritat la van portar amb candaletes!!
Tornem a agafar el barco, on ja ens fan dinar, i un cop acabats de dinar, arribem a la 2ª illa, on ens hi estem vora unes 3h, i on el Bernat i jo tornem a pujar al mirador i aquest cop les vistes que tenim són espectaculars.

Des del mirador podem veure unes 25 illes, que formen el parc nacional marí de Mue Koh Angthon, que estem visitant. Aixó si, si en el primer mirador ja vem suar per arribar a dalt, en aquest segon, la suada va ser espectacular!!!! Camí empinat, i finalment vem acabar grimpant entre roques i ajudats per unes cordes ja instal.lades allà.

Camí empinat abansd'arribar a les roques de dalt de tot
Un cop tornem abaix a la platja, el Bernat mira de fer snorkel, però no es veu absolutament res de res, ja que la mar estava una mica remoguda.
En vistes de que no podem fer snorkel, ja optem per fer el bany i relaxar-nos.
Tornem al barco, i entre que ens porten i pugen a tots, els primers a arribar al barco, encara aprofiten per saltar des del barco cap a l'aigua, i de sobte la Superàvia no s'ho pensa 2 vegades i salta com un més.
Aquí ja la tripulació va al.lucinar amb la Superàvia i la van felicitar, així com també altres turistes joves que anaven al barco.
La Superàvia just al moment de saltar
Tornem cap a port, agafem mini van, i a l'hotel, on fem dutxes i descansem abans d'anar a sopar.
Aquest cop per sopar decidim canviar i anem a un altre restaurant, i havent sopat vem continuar amb la tònica d'aquests dies.
Demà em tocarà anar a renvor el meu visat. A veure què passa...

No hay comentarios:

Publicar un comentario