lunes, 18 de febrero de 2013

GINA&TONI


El dia 13 jo matino per mirar d'arribar-me al dive center on intentaré localitzar als catalans de Filipines, mentre que la Superàvia i el Bernat encara dormen....
Arribo al port, agafo taxi i finalment arribo al Dive Center en qüestió.
Entro, demano per una parella catalana de prop de Vic, i al moment me'ls identifiquen: la Gina i el Toni. Però em diuen que ell està fent una immersió i ella donant classes.
Aprofito per agafar més informació del dive center, i de sobte em trobo a la noia, que em reconeix però no recorda d'on. Li dic on ens haviem trobat (Filipines- Malapascua), i al moment em reconeix.
Finalment podem xerrar una estoneta tranquilament i després jo ja vaig tornar cap a l'hotel.
Un cop tornat a l'hotel, es posa a ploure, però als pocs minuts para i decidim amb la Superàvia i el Bernat anar a la platja. Jo em quedo al xiringo on aprofito el wi-fi per buscar lloc (via internet) a Koh Samui (on arribarem demà dia 14), ja que el wi-fi de l'hotel on estem, té tant de wi-fi com jo d'informàtic (és a dir res o quasi res!!).
Dinem al xiringuito, i havent dinat, i amb els “deures” fets, miro d'arribar-me a la platja però un noi em demana informació varia de països del sudest asiàtic i finalment quan el Bernat, i una mica més tard la Superàvia, decideixen tornar a l'hotel, jo encara estic xerrant amb el noi.
Finalment torno amb la Superàvia cap a l'hotel, i acabo passant-me tota la tarda escrivint els moltíssims dies que tenía pendents del blog.
Fet els escrits corresponents, preparo algunes fotos pel blog, dutxeta, sopar i cap al xiringo per fer la despedida final de Koh Tao (si més no per ara...).
La piscina "sin fin" de l'hotel

No hay comentarios:

Publicar un comentario