jueves, 21 de febrero de 2013

MALES PUCES!!!!

(continuació del dia 14 -off course!!-) ... però ni antimosquits ni res de res!!
El dia 15 em llevo, vaig al bany i em miro les possibles picades. Efectivament vaig ser acribillat, però no pas per cap mosquit, si no per alguna o algunes puces, que em varen deixar les espatlles i el clatell destrossades a picades.
El cabreig que portava ja era considerable, i abans d'anar a esmorzar al passar per recepció vaig demanar que em canviessin els llençols, i els hi vaig ensenyar les meves espatlles. La dona de recepció al veurem les espatlles va sortir disparada per avisar de que fumiguessin l'habitació.
El Bernat i jo esperant l'esmorzar
Havent esmorzat vem decidir anar a fer una mica de platja, i al tornar a l'hotel per posar-nos els banyadors, ens avisen que ens canvien d'habitació, ja que han fumigat per matar les maleïdes puces.
Fet el canvi d'habitació, anem cap a la platja on ens hi estem fins l'hora de dinar.
Havent dinat, fem una mica de relax, i cap al vespre decidim anar a una agencia de viatges on m'havien explicat força bé com poder fer la meva extensió de visat.
Anem allà, ens hi estem una bona estona, i finalment ja sortim amb una excursioneta agafada per l'endemà anar a visitar les coses més turístiques de l'illa.
Un cop fet aixó, decidim anar a sopar, i decidim anar a un restaurant local, amb molt menjar local i molta gent.
Havent sopat, la Superàvia va anar a dormir, mentre que el Bernat i jo vem anar a prendre algo i després ja cap a dormir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario