martes, 29 de noviembre de 2011

Ja sóc a l'India!!

 Finalment el passat 24 de novembre, vaig començar la meva odisea per deixar el Nepal i arribar a l'India.
Vaig estar 11h per arribar a la frontera,en un bus on no hi cavien les meves cames i em clavava el respatller del seient del davant, i acompanyat de varis nepalís que no es tallaven un pel a "espatarrar-se". Per tant quan finalment vaig acabar el trajecte estava més encaixonat que en una partida de tetris.
Creuar la frontera a plena foscor, no em va agradar gens, ja que semblava que estigués fugint d'un país en plena guerra, ple de camions, pols, gent caminant en plena foscor i bruticia. Amb l'afegit que l'oficina d'entrada a l'India, era un xiringuito amb una única bombilla al voltant d'altres xiringuitos de menjar i canvi de moneda, amb el resultat que vaig haver de recular uns 10min caminant ja que me'l vag saltar (i absolutament ningú em va dir res, ja que tampoc hi havia ni policies ni militars. De fet els 3 funcionaris que hi havia, es pensaven que sortia de l'India per entrar al Nepal quan era tot just el contrari...).
Unes 3h més de bus fins a Gorahkpur, per mirar d'agafar el 1er tren nocturn a l'India, però no va ser possible i vaig fer nit juntament amb uns altres turistes en un hotelet xunguillo, i veient els 1ers "malditos roedores, talla XXL" i moltíssima bruticia pels carrers. La veritat se'm va caure l'ànima als peus pensant el que m'esperava...
Matinal per agafar un tren fins a Vanarasi (amb llitera) i unes 8h de trajecte. Finalment arribava al meu primer destí a l'India.
Un cop instal.lat, i havent esquivat a taxistes, rickshaweros i altre persones (ens van rodejar vora unes 20 persones al sortir de l'estació) vem decidir amb altres motxileros que haviem agafat el tren junts, donar un passeig al voltant del Ganges i el primer que ens trobem són els crematoris... em va impactar força, per no dir molt!!
 Soparet tots junts i a dormir, que ja en teniem ganes tots plegats....

L'endemà tornem a matinar per veure sortir el sol pel Ganges amb una barqueta (tot i que l'horari de sortida del sol per la gent de l'hotel, era una hora abans de la real...).
Fem un passeig pels Gaths (o "embarcaderos") i  pels carrers de la ciutat.
Havent dinat migdiada obligada i al vespre anem a veure un espectacle a un dels gaths (i aquest cop l'horari per l'espectacle segons la gent de l'hotel va ser una hora posterior a l'acte, resultat: no vem veure res). Decidim anar a sopar i pel camí ens trobem amb un grup de músics i gent engalanada amb vestits tradicionals. Fem fotos i finalment resulta ser una boda indú, resultat.....
 acabem sent convidats a la boda i inclús a sopar, i caram quin sopar!! Ens vem posar les botes!!
Diumenge dia totalment "relaxat" i la veritat gens profitós. I dilluns a matinar per comprar bitllet per venir fins a Agra. Tornem a l'hotel passejant i visitem un mercat de flors, on la gent (molt més amable del que ens haviem trobat a l'estació de tren) ens demana que els hi fem fotos ( a canvi de veure-les, només!!).
Preparar equipatge i cap a l'estació.
El tren finalment va arribar amb 4'30h de retard. Un cop a la llitera, dormir, i en comptes d'arribar a Agra a les 06'30h he arribat vora les 14h. Ja instal.lat m'he adormit (involuntàriament) fins a l'hora de sopar.
Demà vull visitar el Taj-Mahal i si puc el fort, ja veurem....



No hay comentarios:

Publicar un comentario