jueves, 17 de octubre de 2013

RESUMINT PULAU WEH...

Doncs la veritat, aquests dies a Pulau Weh, no he escrit gens pel blog, i ara ja torno a estar a KL (Kuala Lumpur), ja que tenía bitllet de tornada, que sinó..... encara estaría allà o donant voltes per Indonèsia!!
Pel que fa a la resta de dies, vem continuar fent immersions, i realment aquí tot és INCREÏBLE!!!!
Els peixos que pots veure a Perhentian fàcilment, aquí també els veus però molt més grans. Els que ja són difícils de veure a Perhentians, resulta que aquí són d'alló més comuns (com per exemple el zebra lionfish, o el juvenile Emperor angelfish, etc...).
Zebra lionfish
Juvenile emperor angelfish
Les immersions, les pots fer lo profundes que et dongui la gana (però controlant que no t'afecti la narcosis i respectant les parades de descompressió si arriba el moment). 
I si parlem de corrent (submarina), el que jo m'havia trobat a vegades a les  Perhentian, és pa sucat amb oli comparat amb Pulau Weh.
En una de les immersions que vem fer, la Jooyoung (companya de Perhentians), va sortir disparada degut a la corrent, i just quan vaig veure que sortía disparada i mentre jo em preguntava "què carai fa aquesta?!!", la mateixa corrent va fer exactament el mateix amb mi, perdent per uns segons l'orientació!!!! Era impossible mirar de tornar a lloc, per tant un cop recuperada la orientació (on és la superfície i on és el fons), ens va tocar baixar fins al fons i agafar-nos  a les roques del fons per mirar de no tornar a sortir disparats!!!!
Mentre estavem agafats a les roques del fons, em vaig trobar amb un "vell amic" just davant meu, aquí el teniu...
 ...un scorpionfish. I tot hi que aquí no s'aprecía gaire, era bastant grosset, i jo just al davant seu agafat a una de les roques per no sortir disparat...
Com us dic, era completament inútil mirar de nedar contra corrent, per tant un cop orientats i reagrupats tots plegats, ja vem acabar la immersió, i un cop dins el barco, la "descollonuda" de riure va ser tremenda!!!!  En una altre immersió ens vem tornar a trobar amb la corrent, però aquest cop ja vem ser més ràpids i vem baixar directament a agafar-nos a les roques, fins que vem poder esquivar a  aquesta.
Entre d'altres coses que he pogut veure en aquests dies a Pulau Weh, puc afegir un altre "target", i és que vaig veure el meu primer caballet de mar. Tot i que la càmara em continua fent el boig, encara vaig poder enganxar alguna foto on s'insuteix el caballet.
En les 2 fotos, el caballet està abaix a la dreta.
El dia 15 que era el meu últim dia a Pulau Weh, no vem poder fer cap immersió ja que era festa musulmana, i ningú treballava. Inclús els "restaurants", o els llocs per dormir van estar tancats fins a primera hora de la tarda, per tant vem optar per anar a fer snorkel al costat dret de la platja de Gapang Beach, però aixó si, un cop llevats sense cap tipus d'ajuda (no alarms!!).
Pel que fa als vespres, vem anar a prendre algo un parell de dies, una nit vem fer un foc a la platja, i en la meva última nit, vem anar a sopar un grup de 12 a un "restaurant" local, una barbacoa de peix, on vem poder menjar tunyina i Giant trevally.
Aquí algunes fotos més d'aquests dies a Pulau Weh.



No hay comentarios:

Publicar un comentario