miércoles, 17 de julio de 2013

SEMBLA QUE M'HI ACOSTO...

Doncs continuo instal.lat a Perhentian Island (a Pulau Kecil), mirant d'acabar el curs de divemaster, i tot hi que sembla no tenir fi..., segons m'ha comentat la Jeanne (la meva instructora), potser a finals de setmana l'acabo, ja veurem!!
Mentrestant continuo fent immersions per un tubo, pràctiques de guiar a submarinistes sota aigua, i passant moltíssimes hores al divecenter.
Tot i aixó, avui dia 17, després de la immersió que he fet a 1ª hora, uns quants que teniem lliure hem anat a donar una volta per la illa, i a passar unes hores en algunes altres platges (sense ningú que ens conegués, i com no, sense equips d'immersió!!) per aprofitar i fer uns banys d'aigua i de sol.
La "rutina" continua sent la mateixa, amb alguna sortideta que altre per la nit (tampoc gaires!!), i amb ganes d'acabar el curs, però mentrestant, aprofitant per fer tantes immersions com em sigui possible (i sense que em peguin el toque per abusar, ja en porto quasi 80 durant el curs).
Quan faig immersions de pràctiques no puc fer fotos (no està permés), però quan he pogut anar amb altres divemasters per fer "fun dives", m'he emportat la càmara quasi sempre, per tant aquí us deixo un altre petit recull de fotos d'aquestes immersions.

Part de dalt del Sugar Wreck (vaixell enfonsat aquí fa 13anys)


Hèlix del Sugar Wreck (vaixell enfonsat aquí fa 13 anys)


Nudibranqui

Nudibranqui

"Camp" de corals tous

Peix pallasson (just al mig de l'anèmona)

Gambes petites

Anèmona

Tortuga menjant corals tous

Gamba netejadora

Nudibranqui

Un altre scorpionfish

Calamars

Aquí un altre stonefish amb un purcupinefish a la seva esquerra

Nudibranqui

No hay comentarios:

Publicar un comentario