viernes, 19 de julio de 2013

Dia a dia...

Entre les cosetes que em passen durant el dia al divecenter, n'hi ha de curioses, d'engorroses, i com no de divertides.
Aquí us deixo amb una d'aquestes últimes:
Vaig poder recuperar una boia de marcació de superfície (que estava foradada), i la vaig arreclar.
El 1er dia que tenía la boia en una immersió, aixó és el que em va passar...

 


... i aixó és el que va passar al cap de 5". Atenció al careto del submarinista. És l'Emil, el que va gravar el video anterior. El tiu encara riu!!!!


                                                     la boia... estava foradada!!!!

Aquí, algunes fotos del passat dia 17, on uns quants que teniem lliure vem aprofitar per anar cap a una altre zona de l'illa per mirar de desconnectar una mica...
Pel darrera....

... i pel davant!!!!

Darrera la muntanya gran del mig, hi ha un dels llocs on vaig a fer immersió:Pinnacle

Detall paissatgístic

D'esquerra a dreta i dalt baix:El menda, la Elia (Francça), Peter (Holanda), Sofia (Dinamarca), Kyrsti (Anglaterra) i Andrew (Anglaterra)
Atencó al cartellet a sobre del telèfon. Coses de l'illa...


No hay comentarios:

Publicar un comentario