martes, 27 de marzo de 2012

Sant Torne'm-hi...!!!!


El dia abans, haviem mig parlat amb el Martí i la Gemma de fer una excursioneta a Ayutaya (ciutat prop de BKK amb més de 400 temples dispersats per aquí i per allà), i finalment la Gemma i jo ens vem activar, i ens hi vem arribar. Vem estar visitant forces temples durant 5h amb tuk-tuk, i després tornar cap a BKK. Al arribar ens trobem una nota del Martí i el Fred dient-nos que estan prenent algo al bar del costat, ens hi arribem i ens trobem que estan en una taula i són vora 10 persones.
Dutxeta, i al anar a buscar a la gent, em trobo amb la Nadege (francesa amb la que vem coincidir a Shipow i Pioo-Oo-Lin), li comento si es vol apuntar a sopar, i finalment acabem sopant unes 15 persones amb una altre max-mix de gent, i amb el mateix resultat que la nit del 20 i del 21, i amb l'afegit que a les 4'30h nosaltres (Martí, Gemma i jo) haviem d'agafar un taxi per anar a l'aeroport per agafar l'avió. Finalment ni vem dormir, i jo ja em vaig despedir del Fred després d'un mes viatjant plegats.

No hay comentarios:

Publicar un comentario