martes, 27 de marzo de 2012

Made in BCN





El 20, va tocar matinar per volar cap a BKK, i un cop arribats a BKK anem directament cap a la guesthouse, i només sortir del taxi, als primers que veig són el Martí i la Gemma!! Després de quasi 5 mesos, em retrobava amb amics de BCN!! La il.lusió que em va fer NO va ser poca!!!!
Vem anar plegats a dinar algo, i ens vem tornar a trobar amb la Maria. Ja vem quedar per trobar-nos al vespre tots plegats, i petita migdiada, ja que estavem reventats (el Fred i jo).
Al vespre, ens vem trobar amb tota la colla de Yangoon, juntament amb el Martí, la Gemma el Fred i jo i cap a prendre alguna cerveseta. Ja vem empalmar amb el sopar, i a mitjanit, va començar la celebració del meu aniversari, amb missatge dels amics de BCN i altres sorpreses, que em van fer arribar el Martí i la Gemma desde BCN, i que van ser com una “bomba d'emoció”.
MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTS PLEGATS!! SOU LA BOMBA!!!!
Vem anar a dormir tardíssim (o molt d'hora, segons com us ho volgueu mirar...), però la celebració va ser MEMORABLE, i amb un final, si més no, “particular”!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario