jueves, 6 de junio de 2013

DMT

Després de no se quant de temps sense gaire temps per a poder escriure pel blog,finalment avui he trobat un forat per a poder escriure una mica.
Ja porto un mes i mig amb el curs de Divemaster, i continuo.
Ja he fet (i aprovat!!) els 2 exàmens teòrics, he hagut de fer un mapa d'un dels llocs on habitualment anem a fer submarinisme, uns quants cursos Open Water com a assistent de la meva instructora (la Jeanne), algunes immersions amb altres instructors i divemasters, m'ha tocat fer de vícitma en 2 cursos de Rescue, he fet alguna immersió on el que es tractava era comportar-se de manera no molt correcta sota aigua (fer tot allò que habitualment no s'ha de fer, però sempre amb la nostre seguretat pel davant -off course!!-), per tal que el futur divemaster de torn, ens posses a ratlla mentre ens guiava durant una immersió.
També vaig passar, amb bona nota, algunes proves de natació i com a premi la Jeanne (la meva instructora) em va “convidar” a fer un “Fun Dive” al Sugar Wreck (un vaixell carguer enfonsat a prop d'aquí, fa uns 20 anys). Ens vem passar quasi 1h sota aigua, entrant dins les bodegues del vaixell, vorejant-lo,etc,etc,etc... Realment va ser molt xulo!!!!
Ja he vist i celebrat la “graduació” d'alguns companys DMT, que han passat a ser DM, i jo ara porto uns 8 dies en sec, ja que vaig tenir unes butllofes als peus (degut a les aletes), i amb tanta aigua i bacteries, se'm van infectar, fins al punt que se'm van inflamar els peus i tormells de manera exagerada. En vistes de les inflamacions em va tocar anar al metge, i he estat una setmana amb crema i pastilles antibiòtiques, i ara, continuo en sec esperant a que se'm tanquin les ferides per a poder tornar a l'aigua i continuar amb el meu curs. Però aixó no vol dir que no faci res, ja que em toca ajudar en diferents tasques “internes” del divecenter, com ajudar a recollir equips, preparar-ne per alguns estudiants, etc,etc,etc... També forma part del curs.
En aquest temps també he canviat d'allotjament, i ara estic vivint al mateix divecenter, ja que hi ha algunes habitacions. També m'he fet del “Kitchen Club”, un grup de 7 persones del divecenter, que sopem plegats i preparem el sopar plegats, per mirar d'estalviar.
I pel que fa al temps meteorològic, plou de tant en tant, a vegades tenim un sol brutal, a vegades núvol, etc, etc, etc... però sempre amb calor.
Ahir dia 4 de juny, vaig aprofitar que 2 companyes del Divecenter havien d'anar a Thailandia per renovar el visat de Malàsia, i em vaig apuntar amb elles, per fer un “visa run”, és a dir, creuar la frontera cap a Thailandia, per al cap de 30min, tornar a creuar-la, ara en direcció a Malàsia, i obtenir un nou visat.
Fet el nou visat, vem arribar-nos a Kota Baruh, per anar a un gran, o gegantí, supermercat per fer compres que a l'illa són impossibles o mooolt cares. I fet aixó tornada cap a Kuala Besut i d'allà amb l'speed boat cap a Pulau Kecil (Perhentian Islands).
Aquí us deixo algunes fotos (no gaires, ja que ara quan faig immersions,poques vegades puc fer fotos, ja que estic fent pràctiques pel curs i no toca fer fotos...).
Foto que em van fer durant un dels OpenWaters

Un dels instructors complicant-li la vida a la divemaster de torn





Pano del divecenter on sóc. La meva habitació és la porta de dalt


No hay comentarios:

Publicar un comentario