miércoles, 8 de mayo de 2013

REDOBLE DE TAMBOR!!!!

El dia 20, ja van marxar els últims que quedaven del grupillo d'aquests dies, i va ser quan finalment em vaig decidir a fer la immersió nº 40, per així l'endemà poder començar el curs de Divemaster.
Vaig fer la immersió al T3 o també dit Terambu Tiga, amb poca visibilitat i algo de corrent.
Va ser xula, però se'm va quedar “curta”...
Feta la immersió i amb l'equip nèt i recollit, vaig començar a parlar amb el Yaakup (el propietari del Dive Center), sobre el meu curs, i ja vem quedar per l'endemà.
Amb el curs “lligat”, em toca “lligar” el tema del meu habitatge, que resolc ràpidament sense moure'm d'on estic instal.lat, i a un preu pactat.
Tarda -vespre de relax, i havent sopat, peli i cap a dormir.
Demà començo el Divemaster, i a les 08h ja m'esperen per començar.
A veure què passa....!!!!







Tormenta acostant-se a la Romantic beach, el dia 17 d'abril

No hay comentarios:

Publicar un comentario