lunes, 21 de mayo de 2012

MÁS DE LO MISMO

El meu "palauet"
Doncs si, el 15 va ser pràcticament calcat al dia 14. És a dir bungalow tot el sant dia, ja que el dia no acompanyava gens: núvol i de tant en tant algun petit ruixat.
Només llevar-me, em vaig trobar a 2 nois locals que estaven fent algunes cerveses. Em vaig sentar amb ells.
Un no parlava gens d'anglès, mentre que l'altre si, i vaig aprofitar per preguntar com es diuen algunes coses en bahasa (indonesi), ja que a Sulawesi (pròxima destinació per mi), sembla que encara hi ha menys gent que parli anglès, i m'hauré d'espavilar tot sol ( a menys que no conegui a algú  que parli bahasa).
Més tard van arribar el Pedro i la Chanti, i just quan acabaven d'esmorzar va arribar una parella alemanya, que es van instal.lar al bungalow més pròxim al meu.
Aquests un cop instal.lats al seu bungalow, van venir a prendre un café, i ens vem juntar tots plegats, és a dir 7 persones (tota una multitud en aquest lloc).
Els 2 nois locals van marxar al cap de poca estona, mentre que nosaltres ens vem quedar de tertúlia fins l'hora de dinar.
Havent dinat dispersió als bungalows respectius, i vaig aprofitar per fer un banyito i mirar de fer snorkel altre vegada, però la veritat no es veia absolutament res de res.
Tarda tranquila, entre lectura de guies, escriure una mica, escoltar música i “estudiar” algo de bahasa (la veritat, poc o molt poc!!).
Soparet cap a les 20h, i havent sopat la “rutina” de la peli al llit i a dormir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario