jueves, 17 de mayo de 2012

LLACS: FIFTY FIFTY, MULLENA: TOTAL

El dia 11 ens llevem ja que el Niklas ens comenta que ells pugen a veure els llacs del volcà, ja que sembla que el temps està una mica millor.
Nosaltres no tenim motos per arribar-hi i ni tant sols hem esmorzat.
Mentre ells se'n van cap al volcà, nosaltres esmorzem i decidim si hi anem o no.
D'entrada el Pedro i la Chanti no els hi fa gaire el pes anar-hi, però jo insisteixo una mica i finalment després d'esmorzar, decidim anar-hi amb motos (conduides per locals del poble).
Al arribar als voltants del volcà ens trobem que es torna a tancar el temps.
Ens fan pagar l'entrada d'accés al volcà, i una segona entrada (de 50000INR, uns4€) per càmara fotogràfica. Li comento al guarda que no tinc clar que vulgui pagar l'entrada de la càmara ja que sembla que no veurem res, i de sobte ell mateix, em diu que si no puc fer cap foto, em torna els diners. Pago l'entrada de la càmara i cap a dalt.
Arribats al volcà ens tornem a trobar al Fred i Niklas, i només podem veure 2 dels 3 llacs, i a més força tapat per núvols i plovisquejant.
En vista de l'èxit, canvio la tarja de memòria (havia fet 4 fotos), i tornem a baixar.
Començava a ploure, però encara no molt.
Parem on haviem comprat les entrades i demano que em tornin les 50000INR de la càmara.
El mateix guarda em revisa la càmara i en veure que no hi ha fotos, em torna els diners.
Tornem a les motos, i quan estem baixant comença un segon ruixat, i aquest ja era dels grans.
En 20min de moto, fins a la guesthouse, vem arribar completament xops de dalt a baix. Per sort nostra, la senyora de la casa, ens va deixar una habitació per canviar-nos de roba, i mentre ens canviabem de roba, un dels motoristes, ens comenta que hi ha una furgo que va cap a Maumere (la nostra pròxima destinació). Li comentem si ens pot esperar uns minuts mentre ens canviem de roba, i dit i fet. Nèts i amb roba seca, agafem la furgo, i cap a Maumere.
El que havia de ser un trajecte de 4h, l'acabem fent en 2h (carretera molt menys revirada i en molt millor estat, però a alta velocitat- per ser Indonèsia-).
Arribem a Maumere, i després d'intentar negociar el preu de la meva habitació (sense èxit), acabem instal.lant-nos en una guesthouse força correcte.
Anem a dinar en un “restaurant” de gent local, i després d'aquest, parem en una pastisseria, on ens comprem algun “donut” de xoco per prendre amb el café.
A mitja tarda anem a mirar opcions per d'aquí a uns dies moure'ns de l'illa de Flores.
El Pedro i la Chanti tornen cap a Bali, mentre que jo miro opcions per anar cap a Sulawesi.
D'allà cap a internet, on ens hi passem pràcticament tota la tarda, amb un ruixat de llamps i trons que no va parar fins quasi les 21h, i sense poder concretar cap bitllet.
Anem a sopar i a dormir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario