sábado, 12 de octubre de 2013

READY FOR DIVING...?

El dia 10 i més fresc que una rosa, esmorzo tranquilament i me'n vaig cap al divecenter a informar-me per les meves immersions.
Després d'una bona estona, em diuen que millor que comenci l'endemà les immersions ja que tenen el dia planificat. Aprofito per portar el meu equip al dive center i connectar-me a internet una estona.
Conec a gent que està allà (alguns treballant, d'altres estudiant), i cap a dinar.
Havent dinat, aprofito que tinc la tarda “lliure” i me'n vaig a fer snorkel.
Em retrobo amb vells amics (alguns peixos com lionfish, trigger fish, flutemouth fish, etc...) i després d'una bona estona en remull i ja amb fred al cos, torno cap a la guesthouse per fer dutxeta, berenar una mica i mirar de posar-me al dia amb el blog.
Fet aixó, m'acosto altre vegada al dive center per mirar si tinc algun missatge d'última hora (ja que venen alguns companys de Perhentian cap aquí). No tinc missatges, per tant cap a sopar, i havent sopat em toca fer de profe d'anglès al noi que prepara els sopars a la guesthouse (algunes paraules i poca cosa més). Havent acabat “la classe”, cap a l'habitació per acabar de posar-me al dia amb el blog, i fer copies de seguretat de les fotos als corresponents discs durs. I ara ja si, cap a dormir. Demà tinc la 1ª immersió aquí a Pulau Weh!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario