sábado, 26 de octubre de 2013

HAPPY BIRTHDAY!!!!

Doncs si, avui celebro el meu segon aniversari en la meva “scapade”.
Mai hagués imaginat, que m'hauría atrevit a fer un salt “d'aquestes dimensions”, i encara menys, que em passaría més de dos anys parlant pràcticament en anglès tot el dia, i que visitaría llocs tant increïbles.
Vaig començar visitant algunes de les muntanyes més altes del planeta, per “acabar” (si més no fins ara), a les profunditats del mar del sud de la xina, guiant a submarinistes.
Pel mig, i durant aquests dos anys, he vist i viscut de tot i més.
He estat en països musulmans, budistes, hindus, cristians, on he pogut visitar infinitat de temples, pagodes,monestirs i esglèsies. Des d'alguns de molt nous a d'altres completament derruïts. Alguns atiborrats de gent, i d'altres d'on podies gaudir del silenci amb unes vistes úniques.
He visitat mercats de tot tipus: de verdures, peix, carn, d'aretsania, i on he pogut veure també tot tipus de coses, com ratpenats, gossos, serps, granotes, peixos ben extranys,cogombres de mar, i un llarg etc...
He visitat grans ciutats amb edificis increïbles, i també pobles on l'edificació més gran no passava de ser una cabana feta amb fulles de palmera i canyes de bamboo.
He pogut viatjar amb avió, autocar,autobús, minivan, microvan, cotxe, moto, moto amb sidecar (beshak), bicicleta, vaixell, llanxa, barca i com no també caminant.
He estat a tocar de les muntanyes més altes del planeta, he pujat volcans, he caminat en diferents jungles i boscos, en infinitat d'illes, algunes paradisíaques i d'altres on el més recomanable (si més no per mi) era marxar.
He vist elefants, monos, micos, orangutans, marsupials, serps, aranyes, escorpins, escarbats, papallones, rates (i mira que no m'agraden GENS!!), ratolins, ocells de tota mena, peixos per parar un carro, entre d'altres...
He dormit en tot tipus de llocs, desde fent vivacs a la jungla, passant per tendes de campanya, guesthouses de tot tipus i tota mena (barates, cares, netes, brutes a més no poder), hotelets i hotels, i com no en autocars, avions, vaixells, etc, etc, etc...
Pel que fa al menjar, també m'ha tocat menjar de tot: desde coses que prefería més no saber el què era, al típic fastfood universal d'hamburgueseria. Ara, aquí vull fer menció especial dels “famosos” noodles i arrossos, dels qual m'he fet un fart de menjar.
Si algo tenen al sudests àsiatic, són varietats “infinites” d'arrossos i noodles i tots els condiments per preparar-los i menjar-los.
Com no, he passat moments realment espléndids i gratificants a d'altres que hagués preferit no passar. Però de tot se'n treu una experiència, que suposo, m'haurà ensenyat a fer front a tot aquest tipus de situacions, desde les més xules a les més extravagants i/o difícils.
He passat per horaris intempestius (arribant de matinada o plena nit a un lloc nou -per tant desconegut amb tot el que aixó comporta: busca lloc per dormir, mou-te per anar a una altre terminal de busos, trens o el que sigui. Et mires a la gent amb recel, procures de que no et timin i/o et robin, mires d'ajuntar-te amb altre gent que està com tu, etc...-).Matinals per a poder agafar el proper transport cap a la següent destinació (a vegades amb infinites hores de viatge, a vegades -poques- amb un curt trajecte).
He conegut a gent de tot tipus i més. I com no, m'he fet més amb uns que amb altres. Tinc nous amics amb els qui continuo mantenint contacte, i d'altres dels que ja els hi he perdut el rastre.
Gent amb la que he viatjat durant alguns mesos, i d'altres amb els qui he coincidit només algunes hores o potser menys.
Però si parlessim de nacionalitats, aquí podría fer un llistat de països, i ja puc confirmar, que hi sortirien països dels 5 continents.
També he pogut gaudir i disfrutar de visites més properes a mi, com per exemple amb el Martí, la Gemma, el Nico, el Bernat i ma Mare, amb els qui vaig poder compartir part de la meva Scapade, en diferents moments i diferents països.
Aixó si, sempre he tingut el suport de tota la meva familia i amics (de “casa”), que són els que m'han ajudat en tot moment, i als que he tingut semrpe al costat (mails, fotos, skypes, etc -i no sabeu com s'agraeïx!!-).
També aquests, són els que en el seu moment em van ajudar a prendre una decisió, de la qual ara (avui mateix!!) celebro el meu segon aniversari, per tant per tots vosaltres (i amb tots els qui he pogut comaprtir la meva Scapade) només us puc dir:
                                  GRÀCIES i FELICITATS!!!!
 





























Ready to still "Scapade"...

No hay comentarios:

Publicar un comentario