sábado, 26 de octubre de 2013

DE RELAX, DE GESTIONS I DE DECISIONS...

Doncs actualment poca cosa tinc a explicar i encara menys, fotos per penjar, ja que des que he tornat a Kuala Lumpur, bàsicament m'he dedicat a fer petites gestions que tenía pendents, una de les quals és la de mirar d'arreclar la càmara petita, lo qual m'ha suposat haver d'anar un parell de vegades al servei tècnic oficial de la càmara, i total per dir-me que ells no me la poden arreglar i haver de pagar 25RM (6,25€). Tot i aixó, he trobat un altre servei tècnic (aquest cop no oficial), que finalment m'han confirmat que es podría arreclar, però que em sortiría molt car, per tant em quedo amb la càmara tal i com està...
Mentrestant he tingut molt poca activitat en aquesta ciutat.
M'he retrobat amb la Jooyoung i la Kirsty (excompanyes a Perhentian Islands), juntament amb altres com l'Harun, Ben i Crian, tant de Perhentians, com de Gapang Beach (Pulau Weh), per anar a sopar plegats. He conegut a altre gent de la guesthouse i hem compartit alguns vespres a la terrassa del terrat de la guesthouse on estic instal.lat.
Durant el dia, miro d'esbrinar i decidir la meva propera destinació. Però ara ja tinc moltes ganes de marxar d'aquesta ciutat, ja que estic una mica cansat de tants cotxes, soroll i gent amunt i avall.
Sembla que les grans ciutats asiàtiques no m'acaben de convèncer, ja que la veritat no acostumen a ser llocs gaire “agradables i tranquils”, i sobretot estan pensades pel tràfic rodat, i no pels vianants.
Grafiti a una columna

Vistes desde la terrassa de la guesthouse on sóc

No hay comentarios:

Publicar un comentario