sábado, 12 de octubre de 2013

COME BACK TO INDONESIA!!

Doncs el dia 09 em va tocar matinar després de no dormir gaire, ja que el dia 08 vaig sopar amb l'Ahmed (un turc divertidíssim que vaig conèixer a Perhentian), i vem acabar fent unes cerveses amb gent de la seva guesthouse.
A les 07h ja marxava de la meva guesthouse per agafar el metro camí de KL Sentral (estació de trens, busos i metro), per d'allà agafar el bus que em portés al LCCT (Low Cost&Cargo Terminal, o dit amb altres paraules, l'aeroport base d'Air Asia -companyia aèria molt barata!!-).
A les 08'30h ja era a l'aeroport, facturació, esmorzar, control de passaports i a esperar fins les 10'50, que tenía el vol.
Agafo el vol, arribo a Banda Aceh (Indonèsia altre vegada!!), i després dels mateixos “papeleos”finalment puc sortir, per agafar un taxi que em porta fins al port, on em toca esperar dues hores més abans d'agafar el fast ferry cap a Pulau Weh.
Fet el trajecte d'1h amb el ferry, agafo un altre taxi amb una parella alemanya, i finalment arribo a Gapang Beach, on es troba Lumba Lumba, el dive center on vull fer les immersions durant aquests dies (recomanat per l'Antonio, el meu instructor durant el curs Advanced).
Em guarden l'equipatge al mateix dive center, mentre busco lloc per dormir. En menys de 5minuts ja tinc lloc. Torno al dive center, parlo amb un dels currantes d'allà i finalment li dic que em vaig a instal.lar, i que vindré més tard a parlar per les meves immersions.
Arribat i instal.lat a la meva nova habitació, decideixo fer un petit descans en un mega llit que feia temps que no “tastava”, amb el resultat que ja no em vaig llevar fins el dia 10 a les 09h del matí, és a dir vaig dormir vora unes 15h seguides!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario