miércoles, 13 de marzo de 2013

IN CRESCENDO (PER SORT!!)

El dia 25 ens llevem quan volem, i anem cap a esmorzar.
Un cop esmorzats, paguem l'habitació, i ja comencem a veure les coses d'una altre manera.
El fet d'estar a dalt del turó fa que no haguem de veure a tots els veïns de la guesthouse amunt i avall (cosa que si passa una mica més avall), tenim molt bones vistes, i sobretot ja no estem tant cansats!!
Agafem tovalloles i cap a la platja que hi falta gent.
L'aigua està genialment bé: ni freda ni calenta, neta i transparent i super calmada!!
Ens passem tot el matí allà, fins l'hora de dinar que anem a petar a un restaurant, on acabem menjant unes pizzes força bones.
Havent dinat, migdiada i algo d'internet fins al vespre, que aprofitem per baixar al poble, i on ens acabem rifant tots dos una mica: ella uns pantalons pirates i jo un banyador i xancletes.
Quan ja estem mirant on sopem trobem una cafeteria amb pa, bo i cruient.
Decidim comprar un parell de barretes, una cerveseta i un sprite, i ens casquem uns bocates de pernil salat (regalet de la Superàvia per mi) amb una clara ben fresqueta.
Després ja, poca cosa!!

Els 2 a la terrassa amb el nostre Gran sopar!!