miércoles, 20 de marzo de 2013

CAP A KL (ALTRE VEGADA!!)

El dia 20 ja em vaig moure de Cenang (Langkawi) cap a Penang, on he passat nit a George Toown, per el dia 21 marxar de bon matí cap a KL, on m'hi estaré com a mínim fins el proper dia 25, ja que m'he fet un petit autoregal i aniré a veure el Gran Premi de Malàsia de F1 (entrades molt barates en comparació amb qualsevol altre gran premi de F1 a Europa!!).
Lo bo és que viatjo i aniré al GP amb el Robin, un anglès que he conegut a Cenang, i que també va a veure la cursa.
Avui dia 20 a les 09'30h agafavem taxi cap a l'estació de ferries. Després de 2h de ferry, un autobus durant 1'30h, per finalment agafar un segon ferry, que ja ens ha deixat a George Town (Penang).
Instal.lats en una guesthouse (la mateixa on ja vaig estar abans d'anar a Langkawi, però en un altre llit -passo de més puces!!-), dutxeta, roba neta i a donar una volta abans de sopar.
Tot i aixó, a les 21h ja estavem sopats i a la guesthouse, amb algo d'internet, abans d'anar a dormir.
Avui toca anar a dormir d'hora, ja que la nit passada no ha estat la més llarga (dormint), ja que la majoría del grup de Cenang marxavem avui, i ahir vem fer la festa de despedida de tots plegats!!
Més postes de sol a Cenang Beach

La "nova colla" de Cenang Beach
Detalls de George Town (Penang)

No hay comentarios:

Publicar un comentario