viernes, 15 de marzo de 2013

EASY, EASY&NICE!!!!

Doncs el dia 14 vaig llevar-me d'horeta per mirar d'esmorzar abans d'agafar el ferry, però em vaig trobar amb la “sorpresa” que no hi havia ningú més llevat. Finalment vaig optar per anar a un super i comprar algunes galetes i un suc.
Amb les compres ja fetes, em recull en cotxe un dels homes de la guesthouse que em porta a l'estació de ferries, on agafo el ferry a les 08h.
Aprofito el viatge en ferry (unes 3h aprox), per dormir una mica i preparar les fotos dels dies que tenía pendents. Un cop arribo a Langkawi, només sortir d'aquest, coincideixo amb una parella alemanya i decidim compartir el taxi. Ens trobem amb la grata sorpresa que un conductor ens ofereix un taxi-bus, i l'acabem compartint amb 2 anglesos més.
Tots plegats anem a Cenang Beach, i només arribar trobem lloc per dormir en menys de 5minuts!!!!
Ens instal.lem, mengem algo plegats i comencem a conèixer més gent de la guesthouse.
Al cap d'1h, ja estem tots 5 a la platja juntament amb un americà, i un parell d'anglesos més.
Més tard s'afageixen 2 italians, i a mitja tarda, uns quants decidim anar a dormir una mica, ja que tot apunta que per la nit sortirem una mica de festa.
Després de la migdiada, fem dutxetes, i un cop estem tots a punt, anem a sopar a un mercat local.
Havent sopat, comprem algunes llaunes i cap a la platja al costat del Babylon (el bar més “famós” de per aquí.
Unes quantes horetes entre la platja i el bareto i finalment cap a dormir.
Per cert, la nota negativa del dia la vaig tenir al llevar-me, ja que em vaig trobar amb els braços plens de picadetes.... una segona remesa de puces es van fotre les botes amb mi. Per sort, sembla que aquests maleïts insectes es van quedar al llit de Penang i no me les he emportat amb mi!!
El meu nou llit en el dorm: el del fons abaix


No hay comentarios:

Publicar un comentario