lunes, 11 de febrero de 2013

RE...THAI

Doncs el dia 05 em vaig llevar cap a les 08h, ja que em tocava agafar un bus per arribar fins a Bangkok, i eren unes 15h de viatge, aprox.
Finalment no va ser un únic bus, sinó que en vaig arribar a agafar-ne uns 4 o 5, amb l'afegit, que quan havia d'agafar l'últim, havia d'esperar-me quasi 2h. Però casualitats de la vida..., un noi amb qui vaig fer tot el trajecte desde Kampot, havía d'arribar a l'aeroport a una hora concreta, i amb el bus que ens corresponia no hi arribava a temps, total que vem optar per comprar un bitllet d'una altre companyia que sortia en aquell moment, i finalment ens van tornar els diners de l'altre bitllet (el de més tard).
Arribat a Bangkok, cap a buscar l'hotel que ja tenía reservat, menjar algo per sopar i cap a dormir.
L'endemà había de matinar, ja que había d'anar a l'aeroport a rebre a la "comitiva oficial"....

No hay comentarios:

Publicar un comentario