miércoles, 20 de febrero de 2013

GRAN PIFIADA!!



El dia 14, ens llevem fem el check out de l'hotel, esmorzem i després ja agafem la pick-up fins al port.
Allà ens toca esperar uns 30min, ja que el ferry per arribar a Koh Samui ve amb retard.
Finalment agafem el ferry, i aquest cop tenim la sort que la mar està calmada, i tenim un trajecte d'allò més plàcid, si més no per nosaltres 3.
Al fons i centrats tots 2 saludant
Arribem a Koh Samui, on agafem una minivan, que ens hauría de deixar a l'hotel, però ni el conductor sap on està l'hotel.
Després de donar 2 o 3 voltes, acabem trobant l'hotel, i abans de que la mini van ens deixi penjats, en cas de què aquell no fos l'hotel, m'avanço i pregunto si tenen la nostra reserva, i la noia de recepció m'ho confirma.
Recollim l'equipatge de la minivan, i passem a instal.lar-nos a l'hotel, amb la desagradable sorpresa que l'hotel no té cap espai per estar a l'aire lliure, no hi ha piscina, i l'habitació justeja .
Decidim anar a dinar, i veiem que el poble on estem vindría ser com un Lloret de Mar, i en plena temporada alta!!
El meu agobio està a uns nivells altíssimsssss!!!!!
Parem a dinar en un restaurant, i havent dinat creuo el carrer i m'arribo a una agència de viatges, per pregntar com puc ampliar la meva visa a Thailandia. La sorpresa es transforma en Majúscula, ja que resulta que tinc 2 opcion: la 1ª és creuar-me l'illa amb cotxe i pagar una pasta per cada dia d'extensió, i la 2ª opció és marxar fins a Malàsia creuar la frontera, i tornar a creuar a Thailandia i ja tindré 2 setmanes més de visat, però tot el trajecte és en un únic dia.
L'agòbio meu està a full!!!!
Mentre la Superàvia i el Bernat van mirant botiguetes, jo vaig maleïnt a la Sra de BKK que em va aconsellar venir a Koh Samui pel tema visat, maleïnt-me a mi mateix per la "patinada" d'hotel que vaig agafar, i etc...
Finalment el Bernat i la Superàvia diuen per anar a fer un massatge i opto per apuntar-me amb ells.
Massatge d'1h que ens va deixar a tots 3 estupendament, i quan vem sortir vem anar a fer el turista i mirant botiguetes.

Tocava sopar, però amb la calorada que estavem patint, cap dels 3 tenía gana, per tant vem optar per no sopar i ja vem tornar cap a l'hotel.
La Superàvia va optar per dutxar-se un cop arribada a l'habitació i ja preparar-se per anar a dormir, mentre que el Bernat i jo vem enxufar-nos una estoneta a internet i després vem anar a prendre algo per aquí els voltants.
Quan ja vem tornar per dormir, em faltava la cirereta del dia per rematar-me...:
quan ja era al llit, em va començar a picar l'esquena, braços, etc.. fins que finalment em vaig llevar em vaig posar antimosquits, però......... (continaurà...)

No hay comentarios:

Publicar un comentario