viernes, 15 de febrero de 2013

OO CONG CAMBODIA

El passat dia 5 de febrer vaig deixar Cambodja després d'haver-m'hi passat vora 2 mesos.
Després d'uns dies a Phnom Pen, on vaig visitar els Killing fields i la presó S-21, ja em vaig moure cap a Kampot, i aquí és on he passat el segon nadal fora de casa, i amb la sort de poder-lo passar en una guesthouse, on em vaig fer amic de tota la gent que hi havia allà (cuineres, treballadors, hostes, etc...), i on vaig pràcticar les meves “arts” culinàries (poques!!) tant per nadal com per la nit de cap d'any, on vaig arribar a fer el sopar per a tothom que estava a allà.
Després ja em vaig moure cap a Siam Reap, per anar a visitar les runes històriques d'angkor Wat, i on m'hi vaig passar uns quants dies més.
D'allà cap a Battambang, on vaig estar-hi el temps just per fer algunes visites i poca cosa més.
Un cop fet, vaig continuar baixant per arribar-me a Korong Island, on vaig aprofitar per fer un parell d'immersions, i retrobar-me (altre vegada) amb els fons submarins.
Tornada cap al “continent”, per passar uns dies a Otress Beach, i encara vaig tenir temps per tornar a Kampot per despedir-me de tots els amics que he fet allà, abans de tornar a marxar cap a Thailandia.
He estat 2 mesos en un païs petit, però la veritat, aquí el meu tempo de viatge és va ralentir molt, però vaig disfrutar i gaudir, tant del païs amb les seves vistes panoràmiques, runes, riu i platges, com de la gent local i forània.
I la veritat, quan un es va trobant a gent amb la que t'hi pots fer tranquilament, doncs acabes estirant les teves estades més del que sería normal, però disfrutant amb aquestes noves amistats.
Cambodja és un païs turístic, però si no tinguessin les runes d'Angkor Wat, suposo que tindrien molt menys turisme del que hi ha actualment.
Per mi ha estat una altre experiència, molt gratificant, i només em quedaría per dir....
Oo Cong Cambodia, o Gràcies Cambodja.

No hay comentarios:

Publicar un comentario