sábado, 8 de septiembre de 2012

THE LAST ISLAND

El dia 06 a les 07, ens hem llevat i ràpidament fer motxilles i cap a l'estació de ferris per agafar el 1er ferry cap a Pulawe. Aconseguim un bechak on carreguem motxilles i cap a bsucar el ferry.
El nostre bechak
El conductor del bechak, el clemens i jo














 Encara tenim temps per esmorzar alguna cosa allà mateix i a les 09'30h ja salpavem.
Al cap d'1h arribem a Pulawe i tal com sortim del ferry es posa a ploure.
Fem una mica de temps per veure si para la pluja i mentrestant mirem de lligar el transport fins a Iboha (a uns 30km d'on ens ha deixat el ferry). Ho aconseguim juntament amb un noi de Madrid i un suec.
Agafem els bechacs corresponents i vora 1h de moto mullant-nos força, fins arribar a Iboih.
Trobem lloc per dormir, fem un café, i cap a llogar ulleres, patos i tubo pel Clemens (jo només patos).
Un cop amb tot l'equipament aquàtic a punt, mengem uns noodles i cap a l'aigua a veure què ens trobem.... i que millor que començar amb algo espectacular....

Després ja he començat a trobar “vells amics”, i algunes variants que m'han sorprés força.



Quan ja començava a tenir fred, he decidit tornar cap a casa, per fer dutxeta i una mica de relax a la mega terrassa que tinc ara, just a tocar de l'aigua, i on m'he quedat adormit una estoneta.
Cap a les 19h ens han avisat per sopar i al cap d'1h, ja tornava a estar a la mega terrassa acabant d'escriure el dia d'avui pel blog i preparant les fotos.
Sembla que avui aniré a dormir moooolt d'hora, ja veurem...





No hay comentarios:

Publicar un comentario