sábado, 8 de septiembre de 2012

ARREVOIRE TOBA!!

El dia 01 matinal ja que l'Amelie, agafava el ferry per tornar a Perapat a les 07'30h i d'allà a Medan i avió fins a Bangkok, per tant es va llevar (i despertar a nosaltres) ben d'hora per acabar de fer-se la motxilla.
Un cop ja va marxar, ens va tocar el torn al Clemens i a mi, seguir les mateixes passes. És a dir fer motxilles, esmorzar algo i a caminar per agafar el 1er bus del dia. Després del 1er bus, va venir el 2on, i després del 2on el 3er amb la desagradable sorpresa que eren 8h més de bus (cosa que no ens havia dit Mr. Bamboo la nit anterior!!).
Amb tot aixó arribem a Kutacane cap a les 19h (quan en teoría -segons Mr. Bamboo- hauriem d'arribar a Ketambe cap a les 16h). Mirem de trobar algun bus que ens porti fins a Ketambe (uns 50km més), però ja és massa tard i ja no hi ha busos. Preguntem el preu d'un taxi i és força car, per tant optem per buscar lloc per dormir, però l'únic lloc que trobem és HORRORÓS i CAR!!!!
Quan ja estem en situació més o menys crítica (no tenim gaires opcions: o bé paguem el taxi -car- o bé paguem l'antro d'habitació -també car-) ens apareix un noi parlant anglès (tot un luxe a Kutacane!!), i ens comenta que té cotxe i que ens pot portar a Ketambe per 100000INR (uns 9€).
No és barat, però millor que el taxi o l'habitació (realment per al.lucinar, crec que és la pitjor habitació que he vist en tots aquests mesos i de llarg!!).
Optem per anar a Ketambe amb el cotxe d'aquest noi, i finalment arribem a Ketambe cap a les 22h.
Trobem lloc per dormir i encara podem sopar algo i després cap a dormir.