domingo, 6 de enero de 2013

VACANCES DE NADAL!!!!

Finalment, el dia 20 em vaig llevar amb el propòsit de trobar allotjament econòmic a les illes per passar-hi el Nadal. Però després d'algunes hores de busca, recerca, etc.... no vaig aconseguir trobar lloc, per tant vaig optar per passar el Nadal a Naga house (el lloc on ja estava instal.lat).
Els dies van ser moooolt tranquils, molt poca activitat. Algunes visites a Kampot city, excursionetes pels voltants, sortides varies amb barca riu amunt per veure la posta de sol, i poca cosa més.
Per la nit de Nadal, vaig preparar un entrant que consistía en una  mica de pa amb tomàquet i oli d'oliva, i truita de patates. Va ser tot un èxit!!!!
Passat nadal, vaig tornar a intentar trobar lloc per les illes, però amb el mateix resultat.
Aleshores ja vaig decidir que no em mouría d'aquí fins passat cap d'any.
Amb tots aquests dies a la guesthouse, la gent ja em coneixía, sobretot els que hi treballen o porten molt de temps aquí instal.lats. Amb aquesta confiança, aquests em van demanar si volía preparar una paella pel sopar de cap d'any.
El 31 pel matí vaig anar amb l'Erics (americà i un dels que porta la guesthouse) al mercat a comprar tot el necessari.
Al migdia prepararció del fumet de peix, i la resta de productes. Per la tarda i fins al vespre nit, la paella, a la que vaig complementar amb 2 truites de patates força grans.
M'havien dit que seriem uns 25, però finalment diaría que vem ser uns 15 com a màxim.
Va sobrar paella, però ni rastre de les truites!!!!

Nit de festa de cap d'any..... i l'1 de gener, dia absolutament tranquil.
Passada tota la festa i ja recuperat, decideixo que ampliaré la meva estança aquí (Cambodja), i faig ampliació de visat.




Quan tingui el passaport, ja tinc decidit que vaig directe cap a Siam Reap, per visitar Angkor Wat (una de les 7 antigues meravelles del món), i la ruta posterior per Cambodja.  

Dona del mercat de Kampot

Sortida de sol el 2 de gener 2013

Posta de sol desde el riu Kampot

Lluna plena del 28-12-2012
Posta de sol desde el riu Kampot

No hay comentarios:

Publicar un comentario